loading...
MOOZIK TV|دانلود موزيك و فيلم
Admin بازدید : 1868 10 سال پیش نظرات (0)
دانلود اهنگ جديد بابک نهرین واسه تو

آهنگی جدید از بابک نهرین هنرمند خطه آذربایجان

از موزيك تي وي

همراه با زير نويس فارسي

بو قالا داشلی قالا

بو قالا داشلی قالا : با ترجمه فارسی

 

داغلارا چن دوشنده

قلبیمه غم دوشنده

روحیــــم بدنده اوینار

 

یادیما سن دوشنده

من عاشیق داشلی قـــــالا

 

چینقیل لی داشلی قالا

 

 قؤرخورام یــــــار گلمه یه

 

 گـــؤزلریم یاشلی قــــالا

 

 بو قـــــالا داشلی قـــــالا

 

چینقیل لی داشلی قالا

 

قؤرخورام یــــــار گئج گله

 

 گـــؤزلریم یاشلی قــــالا

 

بولاق بــاشی تؤز اولار

 

اوستو دولو قیــــز اولار

 

اییل دستمــالین گؤتور

 

 من گؤتورسم سؤز اولار

 

من عاشیق داشلی قـــــالا

 

 چینقیل لی داشلی قالا

 

قؤرخورام یــــــار گلمه یه

 

گـــؤزلریم یاشلی قــــالا

 

بو قـــــالا داشلی قـــــالا

 

 چینقیل لی داشلی قالا

 

قؤرخورام یــــــار گئج گله

 

گـــؤزلریم یاشلی قــــالا

 

قیزیل گول اؤلمایایدی

 

سارالیب سؤلمایایدی

 

بیر آیریلیـــق بیر اؤلوم

 

 هئچ بیـری اؤلمایایدی

 بو قـــــالا داشلی قـــــالا

 

چینقیل لی داشلی قالا

 

قؤرخورام یــــــار گلمه یه

 

گـــؤزلریم یاشلی قــــالا

 

بو قـــــالا داشلی قـــــالا

 

چینقیل لی داشلی قالا

 

 قؤرخورام یــــــار گئج گله

 

گـــؤزلریم یاشلی قــــالا

 

============

 

بو قالا داشلی قالا ترجمه فارسی: 

 

زمانیکه  مه در کوهها می افتد

وقتیکه قلبم غمگین میشود

روح من در بدنم به رقص در می آید

وقتی که تو را به یاد میاورم

این قلعه ، قلعه ای سنگی است

و پر از سنگلاخ و شن و ماسه است

هراس دارم که یارم نیاید

وچشم هایم اشک آلود بمانند

سر چشمه غبار آلود است

و دخترها آنجا جمع می شوند

خم شو و خودت دستمالت را بردار

که اگر من بردارم برایم حرف در میاورند

این قلعه ، قلعه ای سنگی است

و پر از سنگلاخ و شن و ماسه است

هراس دارم که یارم نیاید

وچشم هایم اشک آلود بمانند

کاش گل سرخ وجود نداشت

و زرد و پژمرده نمی شد

و جدایی و مرگ، هیچیک وجود نداشت

این قلعه ، قلعه ای سنگی است

و پر از سنگلاخ و شن و ماسه است

هراس دارم که یارم نیاید

وچشم هایم اشک آلود بمانند.

...............................................

توی این شهر همه میدونن که تو رو دوست دارم واسه تو همه میدونن جونمو میزارم

من یه پرنده ام آرزو دارم تو با من باشی من یه خونه تنگ و تاریکم کاشکی تو بیای چراغ باشی

هر جا که باشم هر کجا که هستم تو باید باشی تا زنده باشم می میرم اگه از تو جدا شم

اگه پاییزم اگه بهارم اگه بهارم تو رو دوست دارم تو رو دوست دارم تو رو دوست دارم


 

لینک دانلودش

 

Babak%20Nahrein%20-Vase%20To.mp3

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطلبی رو دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 869
  • بازدید ماه : 869
  • بازدید سال : 57,679
  • بازدید کلی : 425,800
  • کدهای اختصاصی