loading...
MOOZIK TV|دانلود موزيك و فيلم
Admin بازدید : 559 9 سال پیش نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود امامی به نام دلم رفت

ترانه: مسعود امامی / آهنگساز و تنظیم کننده: حامد حسینی

نوازندگان: همایون نصیری، هادی مهجوری، بهروز میرزایی

میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد



دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

Download Download

حجم: 7.37 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Masoud Emami – Delam Raft

متن ترانه ی دلم رفت با صدای مسعود امامی:

کارمو ساخته عقلم دلمو باخته
هرچی دارم انداخته  زیر پاش
با حرفاش با کاراش
منو دوخته به دنیاش
به زنجیر کشیده منو، ای کاش
کاش حواسم به خودم بود، حواسم به دلم بود
کاش حواسم به دل همیشه از خود غافلم بود
من به هر چی که نشون ازاون و عشق اون نداره
مى گم نه
من به هر خاطره ای که اونو یاد من نیاره
مى گم نه
دلم رفت، دلم رفت پی کارش
روزگارش، همه ى دار و ندارش
رو گذاشتش پای دنیای عجیب غریب چشماش
با کاراش منو دوخته به دنیاش
به زنجیر کشیده منو، ای کاش
کاش حواسم به خودم بود، حواسم به دلم بود
کاش حواسم به دل همیشه از خود غافلم بود
من به هرچی که نشون از اون و عشق اون نداره
مى گم نه
من به هر خاطره ای که اونو یاد من نیاره
مى گم نه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطلبی رو دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 1,230
  • بازدید سال : 58,040
  • بازدید کلی : 426,161
  • کدهای اختصاصی