loading...
MOOZIK TV|دانلود موزيك و فيلم
Admin بازدید : 340 10 سال پیش نظرات (0)

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال دردسرهای عظیم با صدای میثم ابراهیمی

ترانه: حدیث دهقان / آهنگ و تنظیم: فواد غفاری / میکس و مسترینگ: رضا پور رضوی


Download Download

حجم: 7.3 مگابایت

کیفیت: 320

Download Music Jadid

Meysam Ebrahimi – Hamishe Yeki Hast

Dardesarhaye Azim

متن ترانه تیتراژ پایانی سریال دردسرهای عظیم

یکی همیشه هست که عاشق منه

نگام که می کنه پلک نمی زنه

تنهاست خودش ولی تنهام نمی زاره

دریا که چیزی نیست عجب دلی داره

با گریه هام میاد غم هام و حل کنه

نزدیک میشه تا من و بغل کنه

از آسمون شهر خیلی پایین تره

در و که وا کم خدا پشت دره

چشمام و بستم واز کنارش رد شدم

چشماش بسته تا نبینه بد شدم

هر کاری می کنم ازم نمی گذره

حسی که بین ماست از عشق بیشتره

چشمام و بستم واز کنارش رد شدم

چشماش بسته تا نبینه بد شدم

هر کاری می کنم ازم نمی گذره

حسی که بین ماست از عشق بیشتره

نا مهربونی با دلم نمی کنه

به هیچ قیمتی ولم نمی کنه

یه قطره اشکم و که می درخشه باز

بهونه می کنه منو ببخشه باز

چشمام و بستم واز کنارش رد شدم

چشماش بسته تا نبینه بد شدم

هر کاری می کنم ازم نمی گذره

حسی که بین ماست از عشق بیشتره

چشمام و بستم واز کنارش رد شدم

چشماش بسته تا نبینه بد شدم

هر کاری می کنم ازم نمی گذره

حسی که بین ماست از عشق بیشتره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطلبی رو دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 399
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 562
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 562
  • بازدید ماه : 1,766
  • بازدید سال : 58,576
  • بازدید کلی : 426,697
  • کدهای اختصاصی